Administratieve Ondersteuning

Met de administratieve ondersteuning van VM Office Assistance houdt u voldoende tijd over voor de werkzaamheden waarvoor je je onderneming bent gestart. Ook als je recent gestart bent, is ondersteuning binnen handbereik. Je betaalt namelijk alleen voor de daadwerkelijk uitgevoerde werkzaamheden. Bij VM Office Assistance gaan we voor kwaliteit en perfectie.  Ons team bestaat dan ook uit enthousiaste medewerkers met 1 missie: onze klanten ondersteunen. 

Ons Aanbod

  • Eén vaste contactpersoon beheert uw administratie.

  • Verzorgen en opvolging van briefwisseling en telesecretariaat.

  • Agendabeheer en afspraakplanning.

  • Opvolging van offerte tot factuur.

  • Organiseren van vergadeingen en meetings.

  • Voor een volledig overzicht van onze diensten, neemt u best even contact op.

kmo telesecretariaat

De Voordelen op een rijtje

Tijdsbesparend

U kan rustig tijd maken voor uw patiënten terwijl uw inkomende calls professioneel en vriendelijk worden verwerkt.

Professionele Tools

Onze robuuste call center applicatie zorgt voor een correcte call-logging, agenda inplanning en administratieve verwerking.

Kostenbesparend

Een externe office assistant is goedkoper dan een vaste medewerker vast in dienst te nemen.

Flexibiliteit

Wij luisteren naar uw klanten en stellen ons heel flexibel om zo tot een optimale persoonlijke dienstverlening te komen.

Directe Opvolging

Conform de gemaakte afspraken ondernemen wij de gepaste actie en zorgen wij voor de nodige opvolging.

Bereikbaarheid

U blijft gans de dag bereikbaar terwijl u ongestoord kan verder werken.  Wij garanderen ook een persoonlijk contact.