“Ik werk sinds februari 2015 met VM Office Assistance als afsprakencentrale, waar ik heel enthousiast over ben.  Het werkt echt goed, zeer professionele omkadering en toch persoonlijke input.  Daarom durf ik een vrijblijvend contact met deze mensen warm aanbevelen aan al mijn collega’s.”

Tandarts Katrin Torfs – Lier

“Sinds wij met VM Office Assistance samenwerken, is de kwaliteit van onze dienstverlening een pak vooruit gegaan. Dit is niet het zoveelste callcenter, dit is een meedenkende kracht die een grote meerwaarde voor Century 21 Steengoed Vastgoed betekent. Wij zijn nu altijd bereikbaar voor de klant, ze nemen niet enkel de boodschap aan, ze proberen meteen een oplossing te bieden aan de klant. Ik heb nu mijn handen vrij voor het werk dat ik zou moeten doen en ik weet dat de rest ondertussen in goede en betrouwbare handen is. Groot was mijn verbazing toen VM Office Assistance vorige week op eigen initiatief met een lijst kwam hoe wij een nog betere dienstverlening aan de klant kunnen aanbieden. Echt wauw!  Ze geven echt veel meer dan wat ik verwacht had en dit aan een scherpe prijs.  

Twijfel niet langer. VM Office Assistance is een dikke aanrader!”

Century 21 Vastgoed
Yoeri Kenens - zaakvoerder
“Goede service, accurate opvolging, initiatiefnemer. Een goede partner om de bedrijfsadministratie of telesecretariaat geheel of gedeeltelijk uit handen te geven en zo meer tijd te maken voor je core business. Transparante aanpak: je bepaalt zelf welke taken je uit handen geeft en het telesecretariaat voert de taken feilloos uit.”
KMO Telesecretariaat
Burooz Coworking – Kurt Goossens
“Excellent work at a reasonable cost. Ik kan het niet beter verwoorden. Aan alle KMO’s die op zoek zijn naar administratieve dienstverlening of ondersteuning; VM Office is de partner bij uitstek voor telesecretariaat en administratieve dienstverlening. “
KMO Telesecretariaat
Ergo Comfort
“VM Office Assistance (Elke Van Sebroeck) organiseerde de administratie en het secretariaat van het driedaags seminarie “Fraudebestrijding en Fiscaliteit” voor BAB Antwerpen met een 200-tal deelnemers. `Dankzij Elke Van Sebroeck verliep het seminarie rimpelloos goed!”
KMO Telesecretariaat
B.A.B. – Antwerpen
“Bij VM Office Assistance bent u aan het juiste adres voor een uitstekende telesecretariaat en agendabeheer service. Fantastische service, telefoons worden beantwoord, klanten worden teruggebeld, afspraken worden ingepland. Steeds meer en meer neemt Elke ons de lastige administratie uit handen, waardoor we meer tijd hebben om ons bezig te houden met onze business. Echt een aanrader “Elke, uw virtuele assistente!”
Luc Brijssinck

“Bij VM Office Assistance kan u rekenen op een punctuele service en administratieve ondersteuning. Ik mocht steeds rekenen op een goede communicatie over de uit te voeren taken. De timing werd gerespecteerd, wat geen overbodige luxe is. Elke is een echte problem solver, ik heb dus zeker een goede keuze gemaakt.”

KMO Telesecretariaat
Vinco Developments

“Wij hebben lang getwijfeld om onze afspraakplanning uit te besteden aan een medisch telesecretariaat omdat wij niet inzagen hoe een externe partij correct afspraken voor ons zou kunnen inboeken.  Nu hebben we spijt dat we niet sneller op die trein gesprongen zijn!  Onze werkdag is een stuk aangenamer omdat wij ons ten volle kunnen concentreren op de behandeling van onze patiënten.  Wij kunnen met een gerust hart werken, VM Office Assistance levert als medisch telesecetariaat prima werk: de afspraakinplanning gebeurt correct volgens de gemaakte afspraken en bij twijfel neemt het VMOA team contact met ons op.  Onze patiënten zijn ook heel positief over ons medisch telesecretariaat, een win-win situatie dus.  Ik kan daarom aan alle collega-tandartsen de service van VM Office Assistance ten zeerste aanbevelen als medisch telesecetariaat!”

MD Dental

“Werken met een Office Assistant stond al een tijdje op mijn TO DO lijstje.  Maar met wie? Tot iemand me attent maakte op Elke Van Sebroeck voor KMO administratie.  En dat was meteen een schot in de roos.  Van bij de eerste kennismaking voelde het goed.  Elke is pro-actief, denkt mee, vindt oplossingen en werkt nauwgezet.  Op elk moment ken ik de status van de projecten.  Het is zo fijn om op deze manier te kunnen werken.  Doordat ik het administratieve in goede handen kan geven, heb ik weer ademruimte en tijd voor nieuwe projecten.  Een echte aanrader!”

Martine Vanremoortele
Martine Vanremoortele
Visual Harvesting - Antwerpen

“Voor elke (kleine) KMO of zelfstandige die soms even offline wil gaan, hetzij voor professionele redenen of gewoon even “een dagje rust” inplannen, kan ik absoluut zeker de diensten van Elke aanbevelen.  Het is een grote geruststelling dat geen enkele inkomende telefoon zal worden gemist, en aan het eind van de dag volgt een rapportage van wie, wanneer en waarvoor heeft gebeld. KMO telesecretariaat: Pure luxe!”

Jan De Vresse
Jan De Vresse
Bronwyn & Lanvin cleaning services - Kontich